احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روز‌های بحرانی فولاد خوزستان

  • کد خبر: ۱۳۹۵۲۵
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
روز‌های بحرانی فولاد خوزستان
تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، در یک بازه چهل‌وپنج‌روزه در لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان بازی می‌کند و در چنین وضعی، شاگردان نکونام برای موفقیت در آسیا به چیزی مثل معجزه نیاز دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فولاد خوزستان تنهانماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ است؛ تیمی که در غیاب سرخابی‌های پایتخت و در فصلی که سپاهان نتوانست خود را از مرحله گروهی به مراحل حذفی برساند، موفق شد به جمع شانزده تیم برتر صعود کند. اما شاگردان جواد نکونام برای ادامه ماجراجویی‌شان در فوتبال آسیا کار بسیار دشواری در پیش دارند و کادرفنی فولاد برای حفظ آمادگی تیمش باید برنامه‌ریزی دوچندانی کند تا فشردگی مسابقات اثری بر روند نتیجه‌گیری آن‌ها نگذارد. با شروع مسابقات، آن‌ها باید در بازه چهل‌وپنج‌روزه در لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان بازی کنند و در چنین وضعی، شاگردان نکونام برای موفقیت در آسیا به چیزی مثل معجزه نیاز دارند.

تدبیری برای روز‌های بحرانی

فولاد خوزستان در سه بازی گذشته‌اش در لیگ‌برتر هیچ امتیازی به‌دست نیاورده و با شکست از میدان مسابقه خارج شده است. همین اتفاق غیرمنتظره باعث شده است تا جواد نکونام شاگردانش را به دبی ببرد تا هم برای ادامه مسابقات لیگ‌برتر آماده شوند و هم اینکه بتوانند تقابل با الفیصلی عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را شبیه‌سازی کنند. فولادی‌ها با انجام دو مسابقه دوستانه مقابل شباب‌الاهلی و الشارجه امارات آمادگی تیمشان را محک زدند. البته که فولادی‌ها در هر دو مسابقه شکست خوردند تا مشخص شود شاگردان نکونام برای ادامه رؤیاپردازی‌هایشان در آسیا روز‌های بسیار دشواری را در پیش خواهند داشت و باید با تمرکز بیشتری کارشان را پیش ببرند.

رقابت فشرده در ۳ جام

سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ‌برتر، اعلام کرد که از تعطیلات زمستانی خبری نخواهد بود و با توجه به وقفه ایجادشده در ایام جام‌جهانی، تیم‌ها باید پس از هفته پانزدهم کارشان را در نیم‌فصل دوم آغاز کنند. این مسئله می‌تواند بدترین خبر برای فولادی‌ها باشد.

البته که کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی جدید، برنامه مسابقات یک‌هشتم نهایی را دو هفته به تعویق انداخت و فولادی‌ها به‌جای چهاردهم بهمن، باید سی‌ام بهمن برابر تیم الفیصلی عربستان قرار بگیرند، اما با توجه به فشردگی مسابقات لیگ‌برتر، بازهم شاگردان نکونام باید در کوران رقابت‌های لیگ‌برتری آماده برگزاری مسابقه آسیایی‌شان شوند. نیم‌فصل نخست لیگ‌برتر پانزدهم دی به پایان می‌رسد و پس از نیم‌فصل اول قرار است مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شود و بعد از آن، ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر از سر گرفته می‌شود.

با این اوصاف، فرصتی برای آماده‌سازی فولادی‌ها باقی نمی‌ماند و شاگردان جواد نکونام باید در فاصله یک‌ماه در سه رقابت مختلف، یعنی لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. فولادی‌ها هنوز واکنشی به برنامه فشرده مسابقات لیگ‌برتر نداشته‌اند و احتمالا چشم‌انتظار اعلام رسمی برنامه نیم‌فصل دوم هستند تا اعتراضشان را درباره فشردگی مسابقات برای آن‌ها به‌عنوان تنهانماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->